pure-ftpd kurulu sunucuya bağlanamama sorunu

Merhaba,

Ben bilgisayarıma pure-ftpd kurdum ve sunucuyu

pure-ftpd -4 -A -b -B -c 50 -C 2 -e -G -H -I 5 -K -L 1000:5 -M -R -t 4096:512 -x -X -Z -u 100 -O clf:/var/log/pure-ftpd/transfer.log

komutuyla başlattım.Windows kurulu bir bilgisayardan komut satırında "ftp benim_bilgisayarımın_ip_adresi" yazarak ftp'ye anında bağlanabiliyorum fakat aynı bilgisayardan, Firefox, Internet Explorer ve bazı ftp programları ile hiçbir şekilde erişim sağlayamıyorum.ftp'ye erişebildiğim programlarla ise uzun bir süre bekliyorum, fakat bağlandıktan sonra normal bir hızla, yaklaşık 1 MB, dosya aktarımı gerçekleştirebiliyorum.Sorunum ne olabilir?Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler