Re: ICEauthority dosya hakları

Merhaba,

* ZEKI CATAV [2005-12-20 10:10:33+0200]
> Yaptığım bir grub menu.list ve xserver ayarı sonrasında gdm ile kullanıcı
> adı ve parola girdikten sonra pencere yöneticisi ~/.ICEauthority
> dosyasını okuyamıyorum diye hata verip başlamıyor.  Bu dosya root'a ait
> sadece root için okuma hakkı var görünüyor. Gerçekte bu dosya hakları
> nasıl olmalı? Ben kullanıcı olarak pencere yöneticimi açmmmak için bu

O dosyanin izinleri dogru, sadece yeri yanlis (root'a ait bir kalinti
kullanici dizininde kalmis). :-)

> dosyaya hangi sahiplik veya okuma hakları vermeliyim? Yada problemin
> bunun dışında bir boyutu olabilllir mi?

Basitce silmeniz yeterli olmali.  Daha ayrintili bilgi icin Debian X SSS'e
bakabilirsiniz.  Mesela asagidaki madde:

http://necrotic.deadbeast.net/svn/xfree86/trunk/debian/local/FAQ.xhtml#authorerror