ICEauthority dosya hakları

Merhaba,
Yaptığım bir grub menu.list ve xserver ayarı sonrasında gdm ile kullanıcı adı ve parola girdikten sonra pencere yöneticisi ~/.ICEauthority dosyasını okuyamıyorum diye hata verip başlamıyor.
Bu dosya root'a ait sadece root için okuma hakkı var görünüyor. Gerçekte bu dosya hakları nasıl olmalı? Ben kullanıcı olarak pencere yöneticimi açmmmak için bu dosyaya hangi sahiplik veya okuma hakları vermeliyim? Yada problemin bunun dışında bir boyutu olabilllir mi?
Teşekkürler, İyi çalışmalar.

Zeki Çatav