qemu ile FreeBSD ve boot sorunu

Merhabalar,
daha önceden debian altında vmware kullanarak FreeBSD çalıştırıyordum. Vmware'in 2.6.12 kernel için kernel-headerini bulamadığım için qemu kullanmaya karar verdim. synaptic ile qemu'yu sisteme kurdum, daha sonra
#qemu -k tr -hda /mnt/yedek/vmware/akcakaya_org/FreeBSD.vmdk
ile daha önceden vmwqare ile oluşturduğum sanal bilgisayarı çalıştırmak istedim. Çalıştırğım zaman Boot From Harddisk 0 Failed diyor ve orda kalıyor, ben vmware daki bilgisayarlarımı burada nasıl çalıştırabilirim. qemu kullananlar tecrübelerini paylaşabilirse sevinirim.
Kolay gelsin...

--
v e l i   a k ç a k a y a