Re: Deb paketleri ne secimlerle kurulmus?!

* Navid [2005-12-16 14:17:55+0330]
> İyi günler

Merhaba,

> bir dbian paketinin ne seçimlere kurulduğunu nasil bilebiliorum?
>
> Örnek için "mod_python" paketini "apt-get install mod_python" komutu ile
> kurdum şimdi ne seçeneklerle(ş.configure seçenekleri) kurulduğunu nerden
> bilem?

Insa (build) seceneklerini soruyorsunuz, dogru mu anladim?  "Paket hangi
seceneklerle insa edilmis?" konusunda evvel-emirde soylenebilecek tek sey
"gayet makul seceneklerle insa edilmis" cumlesidir. :-)  Saka bir yana,
bunu ogrenmek icin paket kaynaginda debian/rules'a bakmaniz gerekiyor,
baska bir yolu var mi bilmiyorum, oldugunu da sanmiyorum.  (Bazi nadir
durumlarda bu insa bilgisi programin kendisinden ogrenilebiliyor:
vim -c "version | quit" gibi.)