kaffeine sorunu ?

merhaba,
kaffeine kurdum fakat herhangi bi film ya da muzik dosyasi calistirinca bilgisayar kullanilmaz hale geliyor.
mouse neredeyse hic hareket etmiyor. [kaffeine'in cpu kullanimi %8-12lere kadar cikiyor.]
kaldirip tekrar kurdum fakat degisen birsey olmadi.
benim disimda ayni sorunu yasayan var mi ?
guzel bi program bunu farkettim fakat kaffeine'i de mplayer gibi rahat bi sekilde [bilgisayari zorlamayacak sekilde] kullanamaz miyim ?
bir de turkce karakterleri tanimasi icin ne yapmaliyim ? [mplayer'da da bu sorunu yasamaktayim?]
iyi sabahlar.
hoscakalin.