From: Ozan Enginoglu [mailto:ozanenginoglu@gmail.com]
Sent: Thursday, December 15, 2005 3:49 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: Fluxbox da açılışta otomatik olarak program çalıştırılması.

    Sonunda gentoo linkinden sorunumu çözdüm ama aslında olması gerektiği gibi olmuş değil; yani doğrusu aslında .xinitrc, .xsession yada ~/.fluxbox/startup dosyaları yolu ile daha X başlamadan programların çalıştırılması idi. Benim uyguladığım yöntem ise ~/.fluxbox/init içindeki rootCommand 'ın karşısına bir başlangıç skripti hazırlayıp yazmam oldu. Bu şekilde X başladıktan sonra programları çalıştırıyor fakat sistem değişkenlerini değiştirme şansı olmuyormuş bu şekilde.

    Allahtan ben henüz sistem değişkeneleri gibi ince konularla pek uğraşmıyorum o yüzden şu haliyle benim işimi fazlasıyla görüyor.
Yardımlarınız için çok teşekkürler.

Saygılar,
Ozan Enginoğlu

C.Emre ÖZ yazmış: