Fluxbox da açılışta otomatik olarak program çalıştırılması.

Merhaba,

Fluxbox'ın başlamasından hemen sonra gkrellm in ve bazı kendi hazırladığım scriptlerin çalıştırılmasını istiyorum fakat bunu başaramadım. İnternette wikiden (http://fluxbox-wiki.org/index.php/Howto_edit_the_startup_file) ve kendi fluxbox sitesinden (http://www.fluxbox.org/docbook/tr/html/app-setup.html) gerekli dökümanlara ulaştım ve uyguladım. Sistemimde bu iş için gerekli dosyaların içeriği şu şekilde;

oenginoglu@debian:~$ cat .xinitrc
exec /usr/bin/startfluxbox

oenginoglu@debian:~/.fluxbox$ cat startup
#!/bin/sh
# fluxbox startup-script:
#
exec fluxbox &
fbpid=$!
sleep 1
   {
   gkrellm &
   } &
wait $fbpid

ve X'in hata çıktısı ise ;

oenginoglu@debian:~$ cat .xsession-errors
Xsession: X session started for oenginoglu at Wed Dec 14 23:58:30 EET 2005
Failed to load groupfile:
BScreen::BScreen: managing screen 0 using visual 0x23, depth 24

şeklinde. Yukarıda görüldüğü gibi şimdilik sadece gkrellm'i çalıştırmaya çalıştım ama olmuyor. Bir çok seçenek denedim tekrar tekrar başlattım ama sonuç alamadım.

Yardımcı olabilirseniz çok sevinicem.
Saygılarımla,

Ozan Enginoğlu