Re: clear_tmp_enable="YES" ?

Merhabalar,

Recai Bey'in kasıt ettiği durum şuydu sanırım;

Etik olarak bir konu hakkında listeden yardım beklemeden önce konu
hakkında bir miktar araştırma yapmış olmak, en azından google'da vakit
geçirmiş olmak gerekli. Aslında belki bu bir gereklilik değil ancak bu
listenin müdavimleri çoğu zaman bu yolu tercih ederler.

Debian Listelerinde ve google'da probleminizi arattığınızda çoğu zaman
başka insanların da sizden önce aynı sorunları yaşadığını, hatta nasıl
çözdüklerini görüyorsunuz. Bu yol ile probleminize çare bulamazsanız
listeye danışmak daha kabul gören bir davranış.

Bunun dışında soru sorma konusunda bir problem yok. Sormak ve öğrenmek
güzeldir. Listenin kapsamı dahilinde sorularınızı elbette
sorabilirsiniz, bilgisi/fikri olan insanlar da cevaplayacaktır. Ama önce
 biraz nefes alın, google'da.  :)

iyi çalışmalar ..
koray

Mehmet Fatih AKBULUT yazmış: