mount problemi NTFS-LıNUX

Merhaba arkadaslar,
debian etch kullanmaktayim,Makinamda tek bir Hdd 3 parca halde
bulunmakta,2 parca NTFS (XP) biri ise debian....http://debian.org.tr
adresindeki serdar beyin anlattigi butun mount komutlarini cesitli
ihtimallerle 7 saattir deniyorum...
   mkdir /mnt/xpc komutu ile klasor actim kendime,
 fdisk -l komutu ile de ne olur ne olmaz diyerek son kez baktım partionlara.
Fakat serdar beyin yazdigi komutlar dahil ,arkadaslarimdan
bilgilendigim tüm komutlarida yazma sonucunda elimde kalan;
bilgisayarim penceresinde gorunen ayri bir 20GB Media seklinde bir
disk ve tıkladigimda mouse ile xpc klasorunu okumak icin yetkiniz yok
mesaji...
isteyenlere /etc/fstab ciktisinida asagida yaziyorum arkadaslar
,simdiden tesekkurler...

#
proc            /proc           proc    defaults        0       0
/dev/hda3       /               ext3    defaults,errors=remount-ro 0       1
/dev/hda6       none            swap    sw              0       0
/dev/hdc        /media/cdrom0   udf,iso9660 ro,user,noauto  0       0
/dev/fd0        /media/floppy0  auto    rw,user,noauto  0       0
/dev/hda1       /mnt/xpc        ext1    rw,users,auto,umask=000 00             $

unutmadan ext1 yazan yere sırasıyla auto , -o, ntfs de yazdim ama yine olmadi...
sevgilerimle