boot menu

debian etch sarge kullaniyorum....makinamda xp ile birlikte...
uzun zamandan beri var olan ses problemimi cozdum...mixer ile gerekli
duzeltmeleri yaptim...su an ses kartim configure durumda...
alsa larla ilgili updatleri synaptic sayesinde ve de soruces.list 'e
sizlerinde bahsettigi yansilari ekleyip kopyalayarak (oncelik cd-rom
sonrasinda ftp yansilari) hallettim...yalniz su anda makinami eskiden
actigimda ilk boot ekraninda 2.6.12.1-686 cekirdegi ve xp varken ,son
synaptic yuklemelerimle beraber
2.6.12.1-686
....................recovery mode
windows xp pro ve altinda sanirim 10 tane kadar(recovery'leri ile
birlikte) 2.4.27. cekirdekleride her makinami actigimda karsima
cikiyor....bir fikir verirseniz sevinirim
en derin sevgilerimle,turgay
hoscakalin