Re: memory sorunu ?

Merhabalar

Linux un memory management tarafi windows gibi degil, kaba bir tabirle
linux bir miktar memory i kendi kullanimi icin reserve eder,

Bunun yaninda makinenin performansina bakmak icin sadece free
kullanmak yetersizdir. free yaninda, iostat, vmstat, sar ciktilarina
bakmaniz gerekir.

Bunlarda ne kadar disk I/O var, CPU idle durumu nedir onemli
konulardir. Ama bence ne kadar az disk I/O varsa o kadar iyidir. Niye
dersen performansi en cok etikleyen en yavas componentin o dur cunku,

Bir de performans dusuk derken ne yapmak istedin de performans dusuk
geldi ? gibi konularda daha cok sey yazabilirsen daha kesin cevaplar
alabilirsin

Saygılar
Murat SULUHAN