Re: tomcat4 kurulumu...

Pazar 11 Aralık 2005 08:25 tarihinde, Selim T. Erdogan şunları yazmıştı:
> Google'da "Catalina.start: LifecycleException:  Context startup failed
> due to previous  errors" ile aratınca epey sayfa çıkıyor.  (örn.
> http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=578112&messageID=2906899,
> http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=592146&messageID=3097653)
> Genelde conf dizinindeki web.xml dosyasında (ya da server.xml
> dosyasında) gereksiz şeyler olmasına bağlıyorlar.  Bunları
> temizleyince düzelmiş.  Bir de örnekleri kurmazsanız bile o dosyalarda
> örneklere atıf olup sorun yaratabiliyormuş.  O yüzden örnekleri kurmayı
> öneriyorlar.

  Teşektür ederim, söylediğiniz üzere web.xml dosyasını inceledikten sonra
 tomcat4-webapps paketini kurduğumda sorunum kalmadı artık localhost:8180 ile
tomcat'e ulaşabiliyorum. Biraz daha uğraşıp opennms'i kurmaya çalışacağım.

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)