Re: memory sorunu ?

1- Linux'u baska isletim sistemleriyle karsilasitrmaktan vazgecin.
2- Soracaginiz birden fazla soru var ise bunlari bir mail altinda sorun
3- "Aaa saat kac?" gibi soruları listeye atmayın.
4- Herhangi bir sorun yasadiginizda, once arastirin, tırmalayın hala
sonuc alamıyorsanız listeye sorun..

Ayrıca sordugunuz tüm bu soruların daha once bu listede yanıtlandığını
biliyor musunuz ??

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/

adresinden yapın aramalarınızı..

Paz, 2005-12-11 tarihinde 04:40 +0200 saatinde, Mehmet Fatih AKBULUT