Re: Kernel-image sorunu ?

Mehmet Fatih AKBULUT <mfatihakbulut@gmail.com> writes:

> Merhaba.

Merhaba

> apt-get install ile birkac farkli kernel image kurup reboot etmem ragmen
> hicbir girisimim basariyla sonuclanmadi :(
> islemcim p4 3.2 ve HT bu nedenle sanirim asagidaki orneklerden 2.sini
> tercih etmem gerekiyor ?

Öncelikle HT işlemciler için SMP destekli bir kernel-image seçmeniz
daha mantıklı olur. Hatta tavsiyem linux-image-2.6.14-2-686-smp
olacaktır.

> [...]
> udev kernel ...'i baslatamadi ya da kernel panic hatalari gibi sebeplerden
> oturu tekrar default gelen 2.4 kerneli ile bilgisayari acip digerini
> uninstall etmek zorunda kaldim.
> image'i kurduktan sonra grub/menu.lst'ten kontrol ediyorum ve yeni
> kurdugum image icin yazilanlarin 2.4 icin yazilanlardan farksiz oldugunu
> goruyorum.
> Buna ragmen basarili sonuc alamiyorum.
> install linux-image-2.6.14-2-686 disinda yapmam gereken bir duzenleme var
> mi ?
> sorun benim bilgisayardan mi kaynaklaniyor yoksa bilmedigim birsey mi var

aptitude remove udev

ile udev'i öncelikle bir silin, ardından tekrar deneyin, bakalım aynı
sorunla karşılaşacak mısınız?.

> bu konuda beni aydinlatirsaniz sevinirim.
> Hoscakalin.

Saygılar

--
| http://cafer.org   |              ~~~|/~~  |