Re: Gaim'ssl sorunu

Merhaba,

Serdar Karacay <csharp221@gmail.com> writes:

>  Merhaba Penguen'ler,
> Gaim 1.5 kaynak kodundan kurdum en son #make install dedim ve /usr/bin
> ic,ine kuruldu.
> Gaimi yeniden bathlattym sisteme girith yapamyyor"MSN ic,in SSL destegi
> gereklidir.Lu:tfen gec,erli bir SSL ku:tu:phanesi yu:kleyin.Daha fazla
> bilgi ic,in http://gaim.sf.net/faq-ssl.php ziyaret edin..."
> Ben de ziyaret ettim
> libgnutls11-dev   kurdum . Yeniden bathlattym gaimi ayny sorun vardy...
> Bu kez

libgnutls11-dev paketini kurduktan sonra gaim'i yeniden derlemeniz
gerekmektedir. make clean komutunu derlemeye başlamadan önce vermeniz
iyi olur.

> #apt-get build-dep gaim dedim
> E: Could not get lock /var/lib/dpkg/lock - open (11 O:zkaynak gec,ici
> olarak kullanythsyz)
> E: Unable to lock the administration directory (/var/lib/dpkg/), is
> another process using it?
> diyor....

Bu komut root hakkı istiyor olabilir. root olduğunuzdan emin olun,
eğer öyle değilse, apt-get'in başka bir kaynağı o anda çalışıyordur
(bu aptitude veya synaptic de olabilir).

Saygılar

--
| http://cafer.org   |              ~~~|/~~  |