Kernel-image sorunu ?

Merhaba.
apt-get install ile birkac farkli kernel image kurup reboot etmem ragmen hicbir girisimim basariyla sonuclanmadi :(
islemcim p4 3.2 ve HT bu nedenle sanirim asagidaki orneklerden 2.sini tercih etmem gerekiyor ?

> linux-image-2.6.14-2-386
> linux-image-2.6.14-2-686

fakat yukardakilerden herhangi birini secip kurdugumda hep hata aldim.
udev kernel ...'i baslatamadi ya da kernel panic hatalari gibi sebeplerden oturu tekrar default gelen 2.4 kerneli ile bilgisayari acip digerini uninstall etmek zorunda kaldim.
image'i kurduktan sonra grub/menu.lst'ten kontrol ediyorum ve yeni kurdugum image icin yazilanlarin 2.4 icin yazilanlardan farksiz oldugunu goruyorum.
Buna ragmen basarili sonuc alamiyorum.
> linux-image-2.6.14-2-686 bu image'i basariyla kurabilmem icin apt-get install linux-image-2.6.14-2-686 disinda yapmam gereken bir duzenleme var mi ?
sorun benim bilgisayardan mi kaynaklaniyor yoksa bilmedigim birsey mi var ?
bu konuda beni aydinlatirsaniz sevinirim.
Hoscakalin.