Re: gnome xorg ayarlarını tanımıyor!

Yilmaz Bilgili <ybilgili@yahoo.com> writes:

> Çalışsa istediğim gibi olurdu. Ama maalesef olmuyor. Kullanmadığım
> bütün depth ve modes değerlerini kaldırdım. Yine 1680*1050 açılıyor.
>
> xorg.conf da yaptığım değişiklikler etkili olmuyor.
>
> Teşekkürler.

Selam,

Xorg'un ayar dosyasına, monitorunuzun desteklediği yatay ve dikey frekans aralığını girmeyi deneyin bir de.

Benim monıtorum mesala yatay 30-100'e dikey 50-160 destekliyor.Sizde uygun bir biçimde ayar dosyanızın aşağı-
daki direktiflerini buna benzer şekilde düzenleyin.

Section "Monitor"
	Identifier	"PHILIPS 107P5PHL"
	HorizSync	30-100
	VertRefresh	50-160