Re: E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)

 9 Dec 2005 tarihinde Mehmet Fatih AKBULUT dedi ki:

> Merhaba.

> bu hatayla daha evvel karsilasip giderebilen biri bana da yardimci
> olursa sevinirim.  google'da aratinca bircok forum sayfasi cikiyo
> fakat sorunu giderecek pek ciddi bi cevapla karsilasamadim henuz.
> yardimci olursaniz sevinirim.  Iyi aksamlar.

Merhaba,

bu hata size fazla bir bilgi vermiyor. yani apt arayuzunuzun de olaydan
bir haberi yok, tek bildigi dpkg'nin hata verdigi.
neyseki dpkg'nin verdigi hata ustlerde bir yerlerde yaziyordur.
ciktinin tamamini gonderirseniz yorum yapmak daha kolay olur

kolay gelsin
-aab

Bu alana reklam veremeyebilirsiniz!
http://www.bayazit.net/alphan/