Re: Default Startup Sorunu?

Merhabalar

www.serdaraytekin.com dan

Sisteminizde kurulu olan X ekran yöneticileri arasında geçiş
yapabilir, dilediğinizi öntanımlı ekran yöneticisi olarak tayin
edebilirsiniz. Bunun için;

update-alternatives --config x-display-manager komutunu kullanabilirsiniz.

İkinci bir yol olarak da sisteminizde mevcut kurulu olan X ekran
yöneticilerinden birisini dpkg-reconfigure ile yeniden ayarlamaya
çalışarak öntanımlı X ekran yöneticinizi tayin edebilirsiniz. Bunun
için dpkg-reconfigure xdm gibi bir komut uygulanabilir.

Saygılar
Murat SULUHAN