[Fwd: Re: Nvidia Kurulum Sorunu ?]

Yanlışlıkla sadece M. Fatih Bey'e göndermişim ePostayı, listeye de
geçiyorum.

-------- Orijinal Mesaj --------
Konu: Re: Nvidia Kurulum Sorunu ?
Tarih: Thu, 08 Dec 2005 02:11:59 +0200
Kimden: Koray Bostancı <koray.bostanci@gmail.com>
Cevapla: koray.bostanci@gmail.com
Kime: Mehmet Fatih AKBULUT <mfatihakbulut@gmail.com>
Tercihler:
<[🔎] eed667140512071510l2b665390gaffc729af6d50c9c@mail.gmail.com>
<[🔎] 20051207232134.GG3283@oxygen>
<[🔎] eed667140512071540u2b0cd1a5hb5093b4c5014783a@mail.gmail.com>

Merhabalar,

Mehmet Fatih AKBULUT yazmış:
> Refresh oranini ve de cozunurlugu nasil arttiracam peki ???
> Buna da bi yardim elinizi uzatirsaniz sevinirim.

dpkg-reconfigure xserver-xorg
komutu ile ulaşabileceğiniz xorg ayarları esnasında kullanılacak
çözünürlükleri belirleyebilirsiniz. Daha sonra kde kontrol merkezi ->
çevre birimleri -> görüntü altından istediğiniz çözünürlüğü seçmek mümkün.

> (ps: Kde3.5 kurulumu icin onerebileceginiz bi kaynak var mi? "Konstruct"
> hata verdi. kurulum konusunda yardim alabilecegim bildiginiz Turkce
> dokumantasyon varsa ve iletirseniz sevinirim.)

alioth-kde deposundan kurdum bugün kde 3.5'i.

## debian-kde-alioth ##
deb http://pkg-kde.alioth.debian.org/kde-3.5.0/ /

Henüz önemli bir probleme denk gelmedim ama amarok ve yakuake'yi
bağımlılık problemleri nedeni ile kaldırmak zorunda kaldım.
Sanırım kaynak koddan kurmak gerekecek şimdilik bunları.

iyi çalışmalar ..
koray