Re: Startup'ta Baslamasi Gereken Programlar.

Merhaba,

* Mehmet Fatih AKBULUT [2005-12-07 23:46:33+0000]
> Debian'i boot ederken konsolda bi suru gereksiz programin calismaya
> basladigini goruyorum. [sendmail, cups, detecting new hardware... etc]

O sureclerin (hepsinin) gereksiz oldugunu soyleyemeyiz.  Mesela
saydiklariniz buyuk olcude gerekli.

> Windows'ta bulunan msconfig gorevini, debian altinda ne ile yapabilirim?
> ve kesinlikle dokunmamam gereken processler neler ?

Bunu hemen soylemek zor.  Web sunucusu calisiyorsa makinenizde tabii ona
ihtiyaciniz olmaz.  'bum' paketini (veya 'rcconf') kurarak baslangic
sureclerini duzenleyebilirsiniz.  Ama cok emin olmadiginiz surece
(Debian'da yeterli deneyimi kazanincaya kadar en azindan) bunu yapmayin.
Bir programin isminin tanidik gelmemesi onu durdurmak icin gecerli bir
neden degil.