Re: Nvidia Kurulum Sorunu ?

Merhaba,

* Mehmet Fatih AKBULUT [2005-12-07 18:10:45-0500]
> nvidia driverini sitesinden indirdim.
> fakat kurmak istedigimde gcc hatasi aliyorum.
> nvidia'yi kurmak icin gcc'nin hangi versiyonunun yuklu olmasi gerekiyor ?
> sss.debian.org(.tr) sitesindeki nvidia kurulumu da calismadi.
> son islemde hata verdi.
> modullerle de yukleyemedim.
> Birileri yardimci olursa sevinirim.
> Nvidia'yi nasil kurmaliyim ?

Gcc yerine 'build-essential' paketini kurun, bu paket gerekli diger
seyleri de kuracaktir:

    apt-get install build-essential

Module-assistant'le otomatik kurulum yerine ayni aracla elle kurulum
deneyin:

    * module-assistant'i calistirin
    * Menu'den UPDATE ile paket bilgilerini guncelleyin
    * PREPARE ile module-assistant'in gerekli cekirdek basliklari vb.ni
      kurmasini saglayin.
    * SELECT ile nvidia'yi secin ve modulu derleyerek kurun.