Re: Kablosuz internetimi kullanamıyorum.

Sal, 2005-12-06 tarihinde 22:49 +0200 saatinde, Ozan Enginoglu yazdı:
> Merhabalar,
>
> Laptopumun ASUS IEEE 802.11g kablosuz ağ kartı adaptörünü  kullanarak
> ZOOM X6 ile kurulmuş ev içi ağıma bağlanmak istiyorum. Geçen ay içinde
> yazılmış ve cevaplanmış olan bu konu ile ilgili yazışmaları takip ettim
> ve wpa_supplicant yazılımı aracılığı ile bu işi çözebileceğimi biliyorum
> fakat wpa_supplicant yazılımını yükledikten sonra ve conf dosyasını da
> anladığım ve internetten bulabildiğim kadarıyla halletmeme rağmen
> çalıştıramadım. (Işığı bile yanmıyor adaptörün)
Merhaba,
Adaptörü tanımamış. Aşağıdaki linkte ndiswrapper bölümünü uygulayın.
http://www.serdaraytekin.com/docs/os/debian/debian-wireless.html
Ancak sürücüsünü bulmanız gerekecek.
Wpa_supplicant sadece güvenli şifreleme ile ilgili destek sağlar.
Adaptörün sisteme tanıtılması, sürücü yüklenmesi v.b. gibi fiziksel
işlerin wpa ile ilgisi yoktur.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav