Kablosuz internetimi kullanamıyorum.

Merhabalar,

Laptopumun ASUS IEEE 802.11g kablosuz ağ kartı adaptörünü kullanarak ZOOM X6 ile kurulmuş ev içi ağıma bağlanmak istiyorum. Geçen ay içinde yazılmış ve cevaplanmış olan bu konu ile ilgili yazışmaları takip ettim ve wpa_supplicant yazılımı aracılığı ile bu işi çözebileceğimi biliyorum fakat wpa_supplicant yazılımını yükledikten sonra ve conf dosyasını da anladığım ve internetten bulabildiğim kadarıyla halletmeme rağmen çalıştıramadım. (Işığı bile yanmıyor adaptörün)

debian:/etc# uname -a
Linux debian 2.4.27-2-386 #1 Mon May 16 16:47:51 JST 2005 i686 GNU/Linux

debian:/etc# cat wpa_supplicant.conf
network={
ssid="zoom"
psk="şifrem"
proto=WPA
key_mgmt=WPA-PSK
}

debian:/etc# wpa_supplicancs -i -c wpa_supplicant.conf
ioctl[SIOCSIWMODE]: No such device
Could not configure driver to use managed mode
ioctl[SIOCGIFFLAGS]: No such device
Could not set interface '-c' UP
ioctl[SIOCGIFINDEX]: No such device
ioctl[PRISM2_IOCTL_HOSTAPD]: No such device
ioctl[PRISM2_IOCTL_PRISM2_PARAM]: No such device
ioctl[PRISM2_IOCTL_PRISM2_PARAM]: No such device
Failed to disable WPA in the driver.
ioctl[PRISM2_IOCTL_PRISM2_PARAM]: No such device
ioctl[PRISM2_IOCTL_PRISM2_PARAM]: No such device
ioctl[SIOCGIFFLAGS]: No such device
rmdir[ctrl_interface]: Bad address

/* sanırım yukarıdaki komut sonrasında çıkan mesajlarda kernelde sürücülerin gömülmediğini anlatmak istiyor ama emin değilim */

Adaptörü laptoptan çıkarttığımda dmesg ile aldığım çıktıdaki değişiklik...

cs: cb_free(bus 3)

adaptörü tekrar taktığımda oluşan değişiklik...

cs: cb_alloc(bus 3): vendor 0x14e4, device 0x4320
PCI: Enabling device 03:00.0 (0000 -> 0002)
pci_hotplug: PCI Hot Plug PCI Core version: 0.5
shpchp: acpi_shpchprm:get_device PCI ROOT HID fail=0x1001
pci_hotplug: PCI Hot Plug PCI Core version: 0.5
pciehp: acpi_pciehprm:get_device PCI ROOT HID fail=0x1001
i810_rng: RNG not detected
hw_random: RNG not detected

Ayrıca win driverları kullanılarak çalışrıtırılmaktan bahsedilmiş fakat umarım gerek kalmaz çünkü driverlar elimde yok, umarım bulabilirim.

Benim bulabildiğim hatalar bunlar... Ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Saygılar,
Ozan Enginoğlu