kaffeine paket bağımlılığı sorunu

Merhaba,

Uzunca bir süredir sanırım bug olduğundan kaffeine testing deposunda bulunmuyor. Yakın zamana kadar unstable depoyu ekleyip oradan kurabiliyordum. Fakat 1 haftadır sanırım aşağıdaki gibi bir sorun yaşıyorum. kdelibs4c2 paketi testing ve unstable da aynı görünüyor. Ben tam olarak ne olduğunu anlayamadım. sizce sorun nedir?

Teşekkürler.

# aptitude install kaffeine
Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
Geniş durum bilgisi okunuyor
Paketlerin durumu güncelleniyor... Done
Görev açıklamaları okunuyor... Done
E: Unable to correct problems, you have held broken packages.
E: Bağımlılıklar sağlanamıyor, bazı paketler kurulamıyor
E: Unable to resolve some dependencies!
Bazı paketler bağımlılıkları karşılamıyor.  Bu şu anlama gelebilir
Ya mümkün olmayan birşey için istekte bulundunuz ya da kararsız
(unstable) dağıtımı kullanıyorsanız bazı gerekli paketler henüz
arşivdeki yerini almamış.

Aşağıdaki paketler bağımlılıkları karşılamıyor:
 kaffeine: Depends: kdelibs4c2 (>= 4:3.4.2-1) fakat kurulabilir değil
           Depends: kaffeine-xine fakat kurulabilir değil ya da
                    kaffeine-gstreamer fakat kurulabilir değil