xawtv sorunu

Herkese iyi çalışmalar. E-TV marka (Avermedia) bir TV kartım var. Sarge üzerinde xawtv 'yi çalıştırdığımda ekran birden kararıyor ve monitörün sistem kapalı iken yanan sarı ışığı yanmaya başlıyor. Oysa sistem açık durumda, örneğin xmms açık ise o anda müzik çalıyor vs.. Yani görüntüyü kaybediyorum ne yaparsam yapayım monitör tekrar açılmıyor tek çarem makineyi resetlemek oluyor. Normalde araştırdığım kadarıyla xawtv ile sorunsuzca TV izlebildiğini öğrendim, ancak ben bir türlü bunu başaramadım. Ati marka ekran katım var ve 3D etikin durumda. Bilgisayarımda TV izlemek için ne yapmam gerekir, bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ?

--
Yılmaz Uğurlu ~ jabber : metoikos@jabber.org  ~ izmir