Re: Firefox 1.5 kurulumu ve sorunlar

* Serdar Karacay [2005-12-03 15:14:38+0200]
> Bende sizi anlamıyorum debian listesi ile linux listesi ayrı siz ikisine üye
> iseniz ben ne yapabilirim?? bende sorumu daha çok kişiye gitmesini isterim

Yani hesap bu diyorsun, 243 uyeli bir liste[1] yetmiyor, daha da fazla
kisiye ulassin.  Hadi bu soruyu gectim, onceki sorularin icin hemen
birsey soyleyeyim.  Nicelikten ziyade niteligi arttirman daha akilci
olur, yani sorularini biraz daha ozenle kaleme alip _tek_ bir listeye
gondermek...

> tabii,debian listesinde olmayan arkadaş linux listesinde olabilir soruma ne
> kadar çok ve hızlı cevap gelmesini isterim bu kadar basit birden fazla
> listeye ve ayrı birbirinden bagımsız listeye sorumu gönderebilirim...

Hayir, bu kadar basit degil.  Asagidaki hususlari bir dusun bakalim:

(1) Bu listeye uye olanlarin bir kismi (ben mesela) diger listeye de uye
ve gonderdigin her iletiyi _cift_ aliyorlar[2], (2) Biraz arastirilmakla
cevaplanabilecek sorularla (sorunun) hakki olandan daha fazla ag trafigi
olusturuyorsun, (3) Sadece bu listeye uye olan bir kisi, sordugun soru
diger listede cevaplansa bile bundan habersiz olarak cevap vermek icin
ugrasiyor, (4) Butun bu aciklamalara da gerek yok, biraz arastir
Internet etigini ogren, kafandan boyle bakkal hesabi yapma!

[1] http://lists.debian.org/stats/debian-user-turkish.png

[2] Procmail gibi bir aracla ek onlem almadiklari surece ki ben o onlemi
    aliyorum.  Boyle bir duzenleme yapamayanlarin hakki ne oluyor?