Re: Firefox 1.5 kurulumu ve sorunlar

Merhaba,

Serdar, lutfen ayni soruyu birden fazla listeye gonderme aliskanligindan
kurtul artik.  Bu konuda en az 3-4 kez uyari yapildi.  Anlasilmasi bu
kadar zor mu bu konunun veya aldirmazliktan mi geliyorsun?

* Serdar Karacay [2005-12-03 14:55:11+0200]
> Firefox 1.5.tar.gz paketini indirdim herhalde paket olarak kurulmuyor kaynak
> koddan oluyor ama bi türlü beceremedim tar zxvf ile dosyayı açtım sonraki
> adımı unuttum valla nasıl kuracam bunu.

Firefox 1.5'i Debian experimental arsivinden kurabilirsin.