Apache localhost..

Merhaba..
Yaptıgım bazı güncellemelerden sonra apache php'leri çalıştırmıyor,
dosyaları phtml türü olarak download yaptırıyor ettiriyor(kaynak kod
ile)
apache'yi lokal sunucu olarak kullanıyorum (test maksatlı) Bir kaç
paket kurarken resmi olmayan apache'yi de kurmak istedi ( normalde
apache2 kuruluydu) ondan sonra diğer paketleri kaldırmama rağmen
düzelmedi. Apache2'yi de tekrar kurdum, php modlarını da kurdum (hatta
php ile ne kadar alakalı paket varsa kurdum:) ama düzelmedi.. (hepsini
kaldırıp da tekrar kurdum)
Listeye ne tür bir bilgi göndermem gerektiğini bilemedim.
 Ne yapmam gerek.
Teşekkürler..