From: "turgay" <tcgserdarl402@gmail.com>
To: "debian grubuna" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Friday, December 02, 2005 1:04 PM
Subject: interaktif bankacilik islemleri

merhaba arkadaslar;
merak ettim interaktif bankacilik islemlerini debian altindan yapmak
guvenli mi sizce?ya da kullananlariniz var mi?
zira bankacilik islemleri icin bazi bankalarin sayfalarina
girdiginizde o bankanin sagladigi guvenlik cemberi ya da benzeri
programlari kurmanizi sagladiktan sonra islem yapmaniza izin
veriyorlar.Bu konuda bilgi almak istedim...
tesekkurler ,iyi calismalar...