Re: interaktif bankacilik islemleri

Garanti, Yapı Kredi ve İş Bankasını sürekli kullanıyorum. Herhangi bir problem yaşamadım.

turgay yazmış:

merhaba arkadaslar;
merak ettim interaktif bankacilik islemlerini debian altindan yapmak
guvenli mi sizce?ya da kullananlariniz var mi?
zira bankacilik islemleri icin bazi bankalarin sayfalarina
girdiginizde o bankanin sagladigi guvenlik cemberi ya da benzeri
programlari kurmanizi sagladiktan sonra islem yapmaniza izin
veriyorlar.Bu konuda bilgi almak istedim...
tesekkurler ,iyi calismalar...