Re: Kimden ve konu satırı bos mailler Qmail de

Serdar Aytekin yazmış:

Merhaba,

* Veli ADIGÜZEL [Thu, Dec 01, 2005 at 01:38:59PM +0200]
Selamlar,

debian.org.tr deki dokümandan faydalanarak (Allah yazanlardan razı olsun) qmail vs vs. kurdum calıstı fakat testlerde viruslu ve spam mailler harıcındeki test maillerinde de konu ve gonderen kısımları unknow olarak geliyor bende deneme olarak biri iki mail attım onlarda aynı acaba nerede hata yapmıs olabilirim.

qmail-scanner-queue.pl icerisindeki spamc_options parametresinde yer alan
"-c" ifadesini bos olarak gecebilir misiniz? Yani;

	my $spamc_options='';

seklinde deneyebilir misiniz? Qmaili yeniden restart etmek gerekebilir.

teşekküler dediğiniz gibi yapınca düzeldi.