Re: Kimden ve konu satırı bos mailler Qmail de

Merhaba,

* Veli ADIGÜZEL [Thu, Dec 01, 2005 at 01:38:59PM +0200]
> Selamlar,
>
> debian.org.tr deki dokümandan faydalanarak (Allah yazanlardan razı
> olsun) qmail vs vs. kurdum calıstı fakat  testlerde viruslu ve spam
> mailler harıcındeki test maillerinde de konu ve gonderen kısımları
> unknow olarak geliyor bende  deneme olarak biri iki mail attım onlarda
> aynı acaba nerede hata yapmıs olabilirim.

qmail-scanner-queue.pl icerisindeki spamc_options parametresinde yer alan
"-c" ifadesini bos olarak gecebilir misiniz? Yani;

	my $spamc_options='';

seklinde deneyebilir misiniz? Qmaili yeniden restart etmek gerekebilir.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin