Re: debian kurulum hatası

SeLim YASAR yazmış:

mrb abilerim

bu sorunumu daha önce de yazmıştım ama bi cevap bulamamıştım. sorun şu : debian kurulumunda dosyalar kopyalanıyor derken %11 de linux floopy için floopy modulu yükleniyor diyor ve takılıyor. daha sonra çekirdek versiyonunu 2.4 olarak boot ettigimde modprope yüklenemiyor diye hata veriyor. floppy hatasını anlamış degilim çünkü benim laptop umun floppy si orjinalde yok.

Kurulum için kullandığınız medya bozuk olabilir mi? Başka bir Debian kurulum medyası ile denediniz mi? Eğer çok eski bir kurulum medyası kullanıyorsanız 2.4 serisi çekirdek yükleniyordur. Bu da özellikle (yeni) laptoplar da can sıkan tanımama paroblemlerine yol açabiliyor. Eğer, bu eski medya netinstall ise, bağımlılık problemleri bile yaşamak olası... 2.6'dan vazgeçmeyin ve başka bir medya ile deneyin.

makinede boot ekranı var orada boot seçeneklerinde HDD CD FLOPPY AG PCMCI var.bu nası bir çelişkidir. bu makineye debian kurmak istiyorum ama bir türlü olmuyor. ubuntu kurmuştum hiçbir sorun olmadı.

makinenin modeli TOSHIBA SATELLITE 5000-204. kullan birileri varya bi yardım eli uzatsın lütfen.

Selim YASAR

--
Murat Sağlam
Hypnos Bilgisayar Teknolojileri