Re: apt-get sorunu

merhaba

 ilk verdiğiniz komutu geçemedim ;

After unpacking 37.4MB disk space will be freed.
Do you want to continue? [Y/n]
Preconfiguring packages ...
(Reading database ... 84924 files and directories currently installed.)
Removing kernel-image-2.6.8-1-386 .....

 ...I repeat, this is very dangerous. If at all in doubt, answer
    no. If you know exactly what you are doing, and are prepared to
    hose your system, then answer Yes.
Remove the running kernel image (not recommended) [No]?
dpkg: error processing kernel-image-2.6.8-1-386 (--remove):
 subprocess pre-removal script returned error exit status 1
dpkg: initrd-tools: dependency problems, but removing anyway as you request:
 kernel-image-2.6.8-1-386 depends on initrd-tools (>= 0.1.63).
Removing initrd-tools ...
 kernel-image-2.6.8-1-386

On 11/19/05, Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:
Merhaba,

* ulami star [2005-11-19 01:55:35+0200]
> yeniden yaptığım kurulumdan sonra artık bu sorunu yaşamak hakketten can
> sıkıcı
[...]
> E: This installation run will require temporarily removing the essential
> package e2fsprogs due to a Conflicts/Pre-Depends loop. This is often bad,
> but if you really want to do it, activate the APT::Force-LoopBreak option.
> E: Internal Error, Could not early remove e2fsprogs.....

Tekrar su komutlari deneyelim o halde.  Once e2fsprogs'u halletmek
lazim:

    apt-get -o "APT::Force-Loopbreak=true" install -t stable e2fsprogs

Bu tamamsa asagidakiyle devam edin, hata varsa /etc/apt/sources.list
icerigiyle birlikte durumu buraya bildirin:

    apt-get upgrade

> elimdeki 2 adet cd ile kurulum yapıyorum bu sorun cd den mi kaynaklanıyo
> sizce

Bu CD'leri nereden temin ettiniz, Internetten indirdiyseniz tam adresi
nedir?

--
roktas