# from 127.0.0.1 (127.0.0.1)
# Date: 2005/10/31 00:45:27

# Global parameters
[global]
       server string = Debian GNU/Linux
       security = SHARE

[Muzik]
       path = /pub/Muzik/
       guest ok = Yes

Çok kısa ama çalışması gerekmiyor mu normalde ? SWAT ile ayarladım bunu.. Şu anda ağdaki makineleri görüp bir kısmına ulaşabiliyorum. Ama adamlardan 1 MB'lık bir dosyayı 5-10 sn arasında ancak çekebiliyorum. Aynı şekilde benden dosya alırken de böyle bir sorun var. 4-5 MB'lık bir MP3'ü benden alırken 20 sn falan geçiyormuş.

Oysa diğer Windows makinelerin birbiriyle paylaşımında sorun yok. Tüm SAMBA paketlerini silip tekrar kurdum, testing paketlerinde sorun vardır diye stable paketlerine downgrade yaptım ama sorun çözülmedi. smb.conf'u silip baştan oluşturdum o da kar etmedi. Bu transferin normal seviyesine gelmesi için ne yapabilirim acaba ? Teşekkürler..

Paylaşım satırının altına
write cache size = 262144

yazarsan 256kb. 'lik cache yaratır ve daha hızlı dosya transferi yaparsın