Re: creative zen touch usb bağlantı problemi nforce2 anakart

selam,

mp3 player'ınızı usb'den bağladıktan sonra sisteminiz usb aygıtınızı
tanımıyor mu? fdisk -l çıktınızda, /dev/sdX gibi bir aygıt yok
mu?(tabii, sabit diskiniz sata ise, iki tane /dev/sdX gibi aygıt
göreceksiniz, bir /dev/sda, bir de /dev/sdb). eğer bu çıktıdan sonuç
alıyorsanız, elle mount etmeyi deneyin. muhtemelen tek parçalı
görüyordur, usb aygıtını,
#mount -t auto /dev/sdX /mnt/usb_aygiti
(yukarıdaki auto parametresi için "dosya sistemi belirtmelisiniz" derse
fat32 yada ext3 vs. deneyebilirsiniz.)

diyerek bağlamayı deneyin.

yok bu aygıt fdisk çıktınızda görünmüyorsa, eksik modül varsa onları
yüklemek yada benzer sorunu yaşamış insanlar varsa onların uyguladığı
adımları uygulamak gerekecek.

koolay gelsin.

not : bende muvo2 var, otomatik olarak mount ediliyor.

T. Alp Ozkan yazmış:

--
Azer Demir