Re: creative zen touch usb bağlantı problemi nforce2 anakart

Listeyi meşgul ettiğim için kusuruma bakmayın.

lsusb -v ile mp3 player  ın usb den kaynaklanan bir sorunu olmadığını
gördüm.  Usb yi çalıştıran dizin ismini bulduktan sonra (
/proc/bus/usb/003/011) dosya haklarını düzenledim ve artık sorun
ortadan kalktı.  Liste meşguliyeti için kusura bakmayın.

29.10.2005 tarihinde T. Alp Ozkan <alpozkan@gmail.com> yazmış:

--
"may the force be with you."