Re: darbeli arama

Merhaba,

Bahsettiğiniz programları hiç kullanmadım o yüzden onlara özel bir çözüm önerim yok. Fakat programın numarayı çevirmek için kulandığı diziyi görebildiğiniz biryer varsa orada ATDT komutunu ATDP olarak değiştirirseniz istediğiniz olacaktır.

Kolay gelsin.

Emre Kadıoğlu yazmış:

Merhaba,
Bir sureligine Kiev'de yasayacagim. Buradaki bilgisayar fiyatlarinin ucuzlugu nedeniyle kendime gecici olarak dusuk seviye bir bilgisayar aldim. Fakat gel gelelim ki linux uzerinden internete baglanamiyorum :(( Buradaki telefon altyapisi eski oldugundan internete baglanmak icin windowsta darbeli aramayi secmek gerekiyor. Daha once Linux altinda hic dial-up baglanmadigim icin. Kppp de ne yapmam gerektigini yarim saat ugrasmama ragmen bulamadim. kppp de yada wvdial da darbeli arama yapmak icin ne gibi bir ayar yapmam gerekiyor ? P.S : Mailin dili baya kotu oldu lutfen kusura bakmayin, 20 gundur ilk defa turkce ile bir sey yapiyorum baya garipsedim acikcasi.