Re: Java sorunu ve phpnuke

Selam

Oncelikle yardimlarinizdan dolayi bol bol tesekkurler.
Php kurulumunda apache2 yukledim.Phpuke7.8 dosyalarindan html dizinini /var/www altina kopyaladim.Ve diger ayarlari yaptim.Hatta dyndns.org ipme sabit isim bile bagladim. Ancak web sayfasina baglanirken http://localhost/html/index.php seklinde baglanabiliyorum. Eger http://localhost/ yazincada apache2default gibi bir sayfaya bagliyor.Benim istedigim apache2default sayfa yerine phpnuke sayfasinin otomatik baglanmasi.Bu sorunu nasil halledebilirim?

tesekkurler.