Lispbox kurulumnda libxaw3d.so.7 hatası

Merhaba,

Debian sarge ıma Lispbox kurmaya çalışıyorum. Lispbox ı indirdim açtım.
Ancak çalıştırmak istediğimde şu hata ile karşılaşıyorum.

vadi:/opt/lisp/lispbox-0.4# sh lispbox.sh
./emacs-21.4/bin/emacs: error while loading shared libraries:
libXaw3d.so.7: cannot open shared object file: No such file or directory

xaw3dg ve xaw3dg-dev kütüphanelerinide yükledim ama sonuç değişmedi. Ne
yapabilirim ? Yanıtlar için şimdiden teşekkürler. İyi günler.