Re: veri kurtarma sorunu

Pzt, 2005-10-24 tarihinde 15:07 +0300 saatinde, Serdar Karacay yazdı:
>  Merhaba Debian,
> Bir arkadaşın çökmüş bir vindozu var.Buna format çekmem gerekiyor
> artık.Tabii ki önemli veriler bunları başka harddiske atmayı
> düşünüyorum cdye degil.
> Bu nedenle knoppix 3.7 yi linux26 ile başlattım.Bende 2 tane harddisk
> var bir benim digeri çökmüş harddisk bu harddiskteki verileri benim
> harddiske taşımayı düşüyorum...Ama olmadı ve knoppixsin /etc/fstab
> dizinini bulamadım...
> Sonra açtım debianı bu harddiski ve benim harddiski her türlü
> kullanıcılara yetki vermem gerekiyor...

> [...]
Merhaba,
Knoppix masa üstünde bu iki diski göstermeli öntanımlı olarak. Masa üstü
simgelerine tıklayıp disk içeriklerini konqueror ile görebilmelisiniz.
Bağlı diskin masa üstü simgesine sağ tıklayıp okuma/yazma modunu
değiştirip yazılabilir yapmalısınız. Eğer masa üstünde disklerin
simgeleri yoksa bir sorun var demektir.
/etc dizini KNOPPIX dizini altındadır.
İyi çalışmalar.
--