Re: Java sorunu ve phpnuke

merhaba,

asagidaki satiri "sources.list"'e ekleyerek blackdown veya sun'in javasini kurabilirsiniz.

deb ftp://ftp.tux.org/java/debian/ sid non-free

phpnuke icinde apache ve mysql veya postgresql kurarak gerekli calisma ortamini hazirlayabilirsiniz.

iyi calismalar

why not wrote:
Merhaba

1-)Debian-sid ag uzerinden kurulum yaptim.Kurulumdan sonra java.com'dan jre-xxx.rpm dosyasini indiridim ardindan alien'la deb dosyasina cevirerek kurdum.Ancak kurulmdan sonra normal kullanicilar java komutunu kullanamadigini gordum.Sonrda ln -s komutuyla"ln -s /usr/java/jrexxxx/bin/java /usr/local/bin/java" altina baglamama ragmen normal kullanicilar bu sekildede java komutunu calistiramiyor.Bu sorunu nasil halledebilirim.

2-)Birde deneme amacli phpnuke kullanarak web server calistirmak istiyorum.Bunun icin hangi paketleri indirmem gerekiyor.Vede phpnuke dosyasini nereye kopyalamam gerekiyor.Bu konuda internetde genis dokuman nerden bulabilirim?

tesekkurler.

--
URL   : http://www.selmanulug.net
E-mail: selman(at)softhome(dot)net