Re: Debelenmeler-1 Aptitude for KDE?

Haklisin Timu,
ben partisyonu cp -p ile kopyalamaya guvenmistim ama
mysql dizinin sahibi yeni yerinde "root" olarak
gorunuyordu.

/var/lib/mysql'e alt dizinleri ile beraber "mysql"
sahipligi vermek de acilisda takilma sorununu cozmedi.

Bir ust surumunu kurarak kurtuldum.

mysql biraz kustum cicegi gibi, yerini degistirmeye -
minciklanmaya pek gelmiyor galiba.
mysql datalarini ayri bir partisyondaki /home/data
dizini altina tasiyip diger dagitimlar ile ortak
kullanmak icin biraz daha kurcalayayim, bakalim ne
olacak :)

Bekir..
--- Timu EREN <selamtux@gmail.com> wrote:

> Merhaba....

> etti.
>
> mysql'i baÅ?ka bir disk alanına taÅ?ıdıÄ?ınızda
yada
> veri tabanlarının
> dump ile deÄ?ilde dizin olarak yedeklediÄ?inizde,
yada
> baÅ?ka bir yerden
> dizin olarak elinize bir mysql veri tabanı
> geçtiÄ?inde yada aklıma
> gelmeyen tonla nedenden dolayı mysql veri
> tabanlarına/tablolarına elle
> müdahale ettiÄ?inizde yapmanız gereken Å?ey
/var/lib/

http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/linux-rpm.html

> --
> Saygılar && Ä°yi Ã?alıÅ?malar
> Timu EREN ( a.k.a selam )

Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
http://farechase.yahoo.com