Re: bootsplash

Evet, bu defa o kadar da ugrasmadim. Yeni cekirdegim icin;

# cd /lib/modules
# ls
2.6.12   2.6.8
# mkinitrd -o /boot/initrd.img-2.6.12 2.6.12

islemlerinden sonra;

# dpkg-reconfigure bootsplash

:) iste oldu.

sevgiler

On 10/24/05, pencuse <pencuse@gmail.com> wrote:
Degerli dostlar, desteğiniz için teşekkür ederim. Dün Erhan'ın epostası üzerine yeniden oturdum, ve sorunumun hiç kimsenin işine yaramayacak kadar saçma olduğunu keşfettim. Şöyleki; 2.6.8 kernel'le çalışırken, bootsplash sevdasına, 2.6.12'ye terfi edeyim dedim. Önce binary paketlerden 2.6.12'yi yanlışlıkla kurdum. Source yerine Image'i yazmışım, durdurmadım. İki kernel seçeneğiyle açılan sisteme sonra bootsplash patch'i ve config'deki ilgili ayarları yaparak 2.6.12 custom kernel derledim. {ilk defa başarılı şekilde kernel derleyebiliyorum.. büyük gelişme değil mi...:) } Şimdi grub'da üç kernel altı giriş (Recovery-Mode'la) var. Uzun uzun uğraşıp başarısız olduktan sonra, Erhan'ın epostasına müteakip yeniden baktım ve şunu farkettim ki, kayıt yaptığım initrd, bir önce derlediğim 2.6.12'nin initrd'si!!. Hatta custom kernel'in initrd'si bile yok!! Sonra, tabi ilk 2.6.12'yi kaldırdım sistemden, sonra custom'i.. Sonra custom'i binary'den yeniden yükledim, bootsplash'ı ayarladım, çok güzel görünüyor penguen'im ama bu defa kernel vmlinuz'la sync hatası veriyor boot etmiyor.. Bunu verbose modda görebiliyorum. Artık onunla da bir hafta uğraşırım bakalım hangi gereksiz yanlış sebep olmuş..

Değerli vaktini için teşekkür ederim.. Varolun