Kaldırılamayan paket (apcd)

Merhaba,

UPS imi denemek üzere kurduğum aşağıdaki paketi kaldıramıyorum. aptitude yerine apt-get ile de denedim. Ayrıntıları aşağıda veriyorum. Var mıdır bunun zor kullanarak kaldırma yolu?

Teşekkürler.

orion:/home/yilmaz# aptitude purge apcd
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree
Geniş durum bilgisi okunuyor
Paketlerin durumu güncelleniyor... Done
Görev açıklamaları okunuyor... Done
Aşağıdaki paketler KALDIRILACAK:
 apcd
0 paket yükseltildi, 0 yeni kuruldu, 1 kaldırıldı, 0 yükseltilmedi.
Arşivlerden 0B veri alınacak.Paketler açıldıktan sonra 127kB serbest kalacak.
Devam etmek istiyor musunuz? [Y/n/?]
Geniş durum bilgisi yazılıyor... Done
(Reading database ... 31976 files and directories currently installed.)
Removing apcd ...
Stopping APC Smart UPS Daemon: apcddpkg: error processing apcd (--purge):
subprocess pre-removal script returned error exit status 1
Starting APC Smart UPS Daemon: apcd.
apcd
Bilgi! ..Paketler kurulurken bazı şeyler yolunda gitmedi. Geri almaya çalışılıyor: