Re: [Fwd: Re: network sorunu]

Merhaba

Uzun uğraşlardan sonra network proleminin kaynağını buldum.
Sorun sanırım ethernet* kartı modülü olan "tulip" den kaynaklanıyor.
Kernel 2.6.12 yi yükledikten sonra
"dmfe" ve "tulip" modülleri aynı anda yükleniyorlar. Benim için gerekli olan "dmfe".
# rmmod tulip (modprobe -r tulip ,yapınca olmuyor)
# invoke-rc.d networking restart
komutlarını verince sorun çözüldü.

*not: "lspci |grep Ethernet"  çıktısı:
0000:00:08.0 Ethernet controller: Davicom Semiconductor, Inc. 21x4x DEC-Tulip compatible 10/100 Ethernet (rev 40)

Ayrıca ses kartım ve fare içinde modüller açılışta yanlış veya eksik yükleniyor.
Bir çok gereksiz modülde yüklenmiş oluyor.
Tüm bunları her açılıştan sonra düzenlemem gerekiyor.
/etc/init.d altına bir script yazarak bu yapılabilir ama daha uygun bir yöntemi vardı galiba?
Bunu düzletmek için ne yapabilirim.
Sistemin açılışta  yükleyeceği modülleri nasıl düzenleyebilirim?

teşekkürler, iyi çalışmalar