Re: testing depolarındaki mevcut durum

Prş, 2005-10-20 tarihinde 21:22 +0300 saatinde, Azer Demir yazdı:
> bu giden paketler arasında bana önemli gibi gözüken libnautilus2-2 var
> gibi geliyor, bir de upgrade edilenler arasında udev var, bir ara
> (gerçi
> bu baya önceydi :) ) debian-amd64 listesinde sid'de upgrade yapıp udev
> sürümü değişmiş ve bu udev sürümleri mevcut kernel ile problem
> oluşturduğu için sorun yaşayan kişiler vardı, şimdi udev olmuş 0.070-2
> testing için, ve ben hala eski 2.6.8-11-amd64-generic kernelimi
> kullanıyorum, muhtemelen böyle birşey de yaşamam ama yine bir
> düşünmeden
> edemiyor insan.

kurulacak yeni paketler kaldırılanların yerini dolduruyor. bu arada
udev'in düzgün çalışması için en azından 2.6.12 çekirdek yüklemelisin,
kolay gelsin.

İyi akşamlar.

--
Erçin EKER
UIN:82166128

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91