web server

Evimde linux redhat uzerine  apache 2 kurdum ancak daha once bir web hosting firmasýnda barindirilan domainimi kendi evimdeki makina uzerine almak istiyorum. Ancak kendi DNS kayitlarim olarak ne yazmaliyim. acaba Turktelekomun DNS adresini yazarsam, Turk teleokom DNS ine kendi statik ip mi nasil yazdiririm. Bu konuda bilgisi olan arkadaslar yardimci olursa sevinirim.